Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wie de kunstenaar is die dit gemaakt heeft?

Het zijn zeefdrukken van marionetten, gesigneerd. Maar ik kan niet achter de juiste naam komen. Wie kan me helpen?
Ik heb 2 zeefdrukken van marionetten, gesigneerd, maar kan niet achter de juiste naam van de kunstenaar komen. Wie kan me helpen?

Picture for question
Amadea
9 maanden geleden
De afbeelding die er eerst stond wordt herkend door TinEye en heeft als titel ritta-blutenreigen-IV-450.jpg ,
is gedateerd 21 september 2014 maar is helaas niet meer op internet te vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Aha, gevonden via een aanbieding op Marktplaats! Ze heet Jutta Ritter-Scherer. Een Duitse kunstenares, geboren in 1961. Ze woont en werkt in West-Duitsland.
. . .
Zie bijvoorbeeld ook haar handtekening op https://www.kunstveiling.nl/items/jutta-ritter-scherer-onbekend/449710
(Lees meer...)
Amadea
9 maanden geleden
Amadea
9 maanden geleden
Graag verneem ik de reden voor de negatieve duim, want dit antwoord is correct!
KleinDuimpje
9 maanden geleden
+ klopt helemaal.
In het Duits unterschrift en haar
naam, en dan zie je idd deze
prachtige handtekening
verschijnen. De marionetten idem.
Z512099
9 maanden geleden
Een + van mij ter compensatie, de min zal van een trol zijn die het hier komt verzieken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing