Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet wat dit is? Het is gemaakt van een soort kunststof volgens mij. 13 x 10 cm?

Aan de achterkant zitten 2 haken

Picture for question
11 maanden geleden
Amadea
11 maanden geleden
Hoe zien die haken eruit?
Antoni
11 maanden geleden
@Poekie06, kan je de vraag van Amadea nog beantwoorden?
Antoni
10 maanden geleden
@Poekie06, misschien kan je de vraag van Amadea inmiddels -we zijn een maand verder- beantwoorden?
Amadea
10 maanden geleden
Het is te groot voor een broche en te klein om aan de muur te hangen. Zou het een deksel kunnen betreffen? Van bijvoorbeeld een sieradendoosje.
Poekie06
10 maanden geleden
2 haken tegen over elkaar van ca 1 cm

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat lijkt een putto.

Een putto (meervoud: putti, ook wel puttis of putto's) of amoretto is in de beeldhouw- en schilderkunst een mollig kinderfiguurtje, bijna altijd mannelijk en meestal naakt. Als het kind vleugeltjes heeft, spreekt men ook van een cherubijntje. Putti komen vooral voor in de renaissance-, barok- en rococokunst.
(Lees meer...)
11 maanden geleden
Abcde
11 maanden geleden
Ik vind andere informatie over de vleugeltjes, maar lees voor het eerst over putti en cherubijntjes. Ik weet dus niet of jouw informatie, of de mijne juist is. https://museumjocas.nl/putti-putto-en-cherubijntjes-beeldende-kunst/#:~:text=Putti
Antoni
11 maanden geleden
@Abcde, ik ben geen deskundige op dit terrein, maar https://nl.wikipedia.org/wiki/Putto geeft mij gelijk.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing