Wie schilderde dit schilderij?

Wie herkend de signatuur en weet wie dit geschilderd heeft?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Amadea
4 jaar geleden
Uit die hanenpoten valt weinig op te maken. Een foto van het gehele schilderij is handiger.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik kan maar 1 foto plaatsen...hoe plaats ik er meerdere?
Amadea
4 jaar geleden
Dat kan niet rechtstreeks. Je zou ze met een afbeeldingenbestand kunnen samenvoegen. Of de andere foto uploaden naar een afbeeldingensite en dan de link (eindigend op .jpg) aan je vraag toevoegen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zo dan...dit kreeg ik nog voor elkaar
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik lees ..... Giovanni
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook te lezen...maar het lettertje ervoor kan ik niet helemaal ontrafelen en ik kan op internet ook niks vinden over een schilder met de achternaam Giovanni

Antwoorden (1)

De signatuur vermeldt J. Giovanni. Maar wie het is kan nergens op internet gevonden worden. Wel zijn er diverse andere schilderijen van hem te traceren, maar geen enkele verkoper weet meer over de kunstenaar. Helaas.

Wie weet heette de man zoiets als Jan Jansen en heeft hij dat veritaliaanst omdat dat beter paste...
Amadea