Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Dat kan, de meeste films bevatten een deel van de cultuur van het land waar het gemaakt is. En er zijn ook gewoon een hele boel films die speciaal over een cultuur gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er nogal een wat voor film.. natuurlijk zijn er culturele (geen documentaires) films googel het maar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Toen ik nog CKV had, moest je een aantal culturele activiteiten bezoeken. Film mocht ook, zij zochten uit welke. Ik ging naar 'Quantum of Solace' en 'Indiana Jones'. In hoeverre het echt cultuur is, da's persoonlijk.

Een film als 'Soldaat van Oranje' vind ik van wel, maar bijvoorbeeld 'Costa' weer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De art house movies, of films die in iets kleinere zaaltjes draaien, zijn vaak cultureel. Je leert iets over een land, een stad, een andere cultuur. Over hoe mensen met elkaar omgaan in een bepaalde samenleving. Wel degelijk leerzaam dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding