waar kan ik gratis een schilderij laten schatten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K
paulus811
7 jaar geleden
Hier op GV. Zet er een foto op, geef zoveel mogelijk gegevens van het schilderij en vraag wat de waarde is. Maar als het echte kunst is zou ik een beedigd taxateur aanraden en zie dan niet in waarom diegene gratis zou moeten werken.

Antwoorden (2)

Benieuwd of je kostbaarheden in huis hebt? Laat je objecten taxeren tijdens een opnamedag van Tussen Kunst en Kitsch.
Tijdens de opnamedagen taxeren Tussen Kunst en Kitsch-experts de door bezoekers meegebrachte objecten. Reserveer van tevoren kaarten en neem maximaal drie voorwerpen mee om te laten taxeren.
Opnamedagen voorjaar 2017
De kaartverkoop voor de opnamedagen in het voorjaar van 2017 is gestart.
http://web.avrotros.nl/tussenkunstenkitsch/over/opnamedagen.aspx

Toegevoegd na 3 minuten:
U kunt ook een afspraak maken met de Kunstkamer Wijdemeren te Breukeleveen, gemeente Wijdemeren, gelegen aan de Loosdrechtse Plassen.
http://galeriewijdemeren.nl/taxatie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
prima antwoord +
Je kan ook een foto sturen naar Busch & van der Worp, of langs gaan.