wie weet welke kunstschilder dit is?

wie wat waar wat is er bekend

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wij hebben een schilderij met dezelfde handtekening. ? H H Rijke.

Antwoorden (2)

De schilder is P. Rijke.
Ander werk van hem is uit 1930.

Weinig te vinden over de schilder. Het schilderij uit de link is bij een veilinghuis verkocht voor 30 euro (!), dus van veel betekenis is de schilder kennelijk niet geweest.
7 jaar geleden
het is gemaakt door P.rijke in 1930. het is olieverf op paneel