wat was de doodsoorzaak van de schilder Joey of Joe Van Rossem?

Een wat getormenteerd werk, dus ik gok op zelfmoord. men spreekt van "tragische dood". maar ik vind er nergens iets over terug, tenzij ik verkeerde zoektermen in de zoekbalk tik.
is overleden in 2004 en was nog vrij jong.

Antwoorden (1)

Joey of Joe Van Rossem is overleden op 8 januari 2021 op de leeftijd van 79 jaar. De doodsoorzaak is niet bekendgemaakt.
Bronnen:
5 maanden geleden