Dit schilderij van Johannes Vermeer, getiteld 'De schilderkunst', zou een zelfportret kunnen zijn maar is dat waarschijnlijk niet. Wie hierop zijn afgebeeld is onduidelijk.

Over Vermeer zijn genoeg biografieën te vinden, daar hoef je niet lang voor te zoeken.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zou het deze kunnen zijn: http://www.dbnl.org/tekst/aa__001biog24_01/aa__001biog24_01_0226.php?
Amadea
8 jaar geleden
Nee hoor. Een plaatsnijder is een graveur, geen kunstschilder.
tinus1969
8 jaar geleden
Het is, kortom, een kopie, gemaakt door een JJ-Webbers, van een bekend schilderij.