Wie weet iets van de Italiaanse kunstschilder FATONI?

Ik heb een schilderij gekregen welke gesigneerd is met FATONI.
Ik zou wel iets meer willen weten over deze schilder.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Mij is niets bekend over ene Fatoni.
Wel over de Italiaanse kunstschilder Fattori (1825-1908), die onder de "impressionisten" word gerekend.
Mocht je een "echte" blijken te hebben van deze artiest, dan kan je lekker gaan rentenieren!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google is your friend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neem eens contact op met deze persoon, die weet er misschien meer over. Het is iig 17e eeuws...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je misschien Fattori?