Is er een site of winkel waar je een soort ingelijste poster kunt laten maken en kopen?

En dan heb ik 2 soorten eigenlijk:

1) Één waar je gewoon verschillende soorten hebt met allemaal beroemdheden afgebeeld op de poster.

2) Één waar je zelf van een afbeelding kunt zeggen dat je die als ingelijste poster wilt hebben. Bv ik heb een foto van mijn vriendin en mij en dan zeg ik tegen die winkel/site dat ze die in als ingelijste poster maken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Artilist Utrecht kun je posters laten inlijsten.
Bij De Lijsterij kun je posters van beroemdheden kopen.

Maar als je zelf nog even zoekt op 'inlijsten posters' en 'inlijsten posters beroemdheden' dan vind je nog veel meer adressen. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik geloof dat artbol.nl misschien wel een optie voor je is. Daar kun je je eigen poster af laten drukken, ingelijst en wel. Bij posters-kopen.nl vind je meer beroemdheden dan op artbol. Daar kun je bij de beschrijving vaak kiezen voor een lijst.