Bestaat er een site met kunstzinnige foto's?

Een site waarbij de hele tijd geupdate wordt met foto's. Zeg maar 9gag achtig maar dan kunstzinnige afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ja, DeviantArt bijvoorbeeld.
10 jaar geleden
Tumblr search en dan zoek je bijvoorbeeld ''happy'' als tag dan krijg je meestal hele kunstzinnige en inspirerende foto's.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op kunstenaarssites zoals EXTO en KunstwerkT zijn ook heel wat fotografen actief , daar vindt je dus wel 't een en 't ander .
Uiteraard kan je ook via Pinterest en Google heel wat vinden , als je de juiste oekopdracht ingeeft ( bv. een kleur , onderwerp , ... )