chichen itza hoort bij de 7 wereldwonderen. bedoelen ze de stad of de tempel?

chichen itza is een stad, maar we bedoelen er ook weleens de tempel die in de stad staat mee. ik moet een werkstuk maken en wil graag informatie hierover.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Toen de Spaanse veroveraars uit het oerwoud van de Mexicaanse laaglanden tevoorschijn kwamen zagen ze de resten van Chichén Itzá, de meest spectaculaire Maya-stad in Noord-Yucatan. In die stad staat ook een tempel, waarschijnlijk de grootste tempel uit de Mayacultuur. Maar het wereldwonder betreft de gehele stad.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!!