als het al opgespannen is:achterkant vochtig maken met water,gebruik een spons of iets dergelijks,daarna d.m.v. de wiggetjes in de hoeken opnieuw spannen.

nog niet opgespannen doek,moeilijk.vochtig opspannen op een raam?
herb zelf wel een doek gekregen met vouwen/plooien.heb er kleinere doekjes van gemaakt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met plantenspuit achterkant vochtig maken. Goed laten drogen.