hoe werkt betaalde fotografie op internet?

Hallo allemaal,

Ik heb veel mooie foto's en wil ze graag op internet zetten en te koop aanbieden. Wie weet hoe dit allemaal in zn werk gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
er is een groot verschil tussen mooie foto's en verkoopbare foto's.
zijn het 'leuke kiekjes'? stockphotos? wat probeer je te verkopen?

Antwoorden (1)

Schrijf je in bij Oypo.

Er zijn wel meer van dergelijke sites en het aanbod is gigantisch groot,
maar Oypo is de beste.

http://www.oypo.nl/fotos-verkopen/?gclid=CJ6Qw4yasbgCFYfMtAod6TcAUA