Is er een materiaal met dezelfde eigenschappen als polyester maar de giftigheid?

Ik ben op zoek naar een transparant plastic dat stoffen kan verharden en waterdicht maakt, maar dat niet giftig is bij aanraking met de mond. (Ik maak een beker met stof gedrenkt in plastic.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zal moeilijk worden, ik zou een thermoharder nemen bv pp (polypropeen) wordt vaak gebruikt voor plastic bekertjes en kan vaat wel gedrenkt worden in stof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paraloid B72 oplossen in bijv ethylacetaat het oplosmiddel verdampt en er blijft een harde kunststof over die waterdicht is en niet giftig
Die stoffen zijn verkrijbaar bij de Labshop in Twello
Gerrit