Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand van wie deze schilderij/poster is?

Ik ben een groot liefhebber van dit schilderij en bij het bedrijf waar ik werk hangt dit schilderij/poster. Nu vroeg ik me af van wie dit schilderij is en of het nog ergens te krijgen is?

Ik weet dat het geen beste foto is, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Butch13
6 jaar geleden
Hoi.
Je moet even op de site van allposters kijken die heeft keuze uit 500.000 posters of zeefdrukken enz.
Succes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het stelt de stad Londen voor, en je kunt er voor € 500,- of meer (naar gelang afwerking) een afdruk van bestellen bij http://vankim.nl/Steden?product_id=85
De maker ervan heet kennelijk Kim.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Op die website staat: "Beschikbare opties: Afwerking
- 310 grams papier: 110 cm x 80 cm (+€200,00)
- Dibond en plexiglass: 100 cm x 75 cm (-€150,00)
- Dibond en plexiglass: 125 cm x 100 cm (+€350,00)
- In lijst met passe-partout: 100 cm x 82 cm (+€120,00)
- In lijst met passe-partout: 130 cm x 102 cm (+€320,00)" Bij de tweede optie staat "(-€150,00)". Dan wordt de prijs € 350,00. Niet alle opties zijn dus € 500,00 of meer.
Amadea
10 jaar geleden
Oké, bedankt voor de aanvulling! 'k Had niet gezien dat bij de tweede optie een minnetje staat in plaats van een plusje. 't Staat er ook wel heel onopvallend....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie. ik ga proberen om hem zo snel mogelijk bij mij aan de wand te laten hangen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding