Waar kan ik verf speciaal voor leer kopen?

Hallo , ik zou graag iets schilderen met veel kleuren op mijn leren vest.
Is er daar speciale (goeie) verf voor? Zoja welke en waar zou ik die kunnen kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.5K

Antwoorden (2)

Daar bestaan kleur crèmes voor die verkrijgbaar zijn in een groot aantal kleuren.
Eerst wel goed reinigen want anders mengt de crème zich met het vuil en is het nadien niet meer te verwijderen.
Als u bepaalde spots drastische wilt kleuren is inkt het meest aangewezen want die drigt die in het leder, nadien met kleurloze crème inwrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De schoenmaker heeft het vaak in zijn assortiment, sommige drogisterijen hebben het ook, maar hier hebben ze het zeker:
Leerverf kopen, gemakkelijk en snel op www.leerverfshop.nl
Leerverfshop.nl is de snelste en goedkoopste manier om leerverf van het merk Angelus online te kopen. Zij hebben het grootste aanbod leerverf van Nederland. Verkrijgbaar in talloze prachtige kleuren, de hoogste kwaliteit en met een uitstekende hechting.
www.leerverfshop.nl introduceert een Amerikaans topproduct: Angelus leerverf. Het bladdert niet, breekt niet en verbleekt niet. Angelus professionele acryl leerverf is elastisch, watervast en krasbestendig.