Ik zou (zonder afdrukken!) rekenen op ongeveer 75,00. Maar is zeer verschillend per fotograaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij geeft als enige antwoord op de vraag. De anderen zeggen eigenlijk zoek het maar op/uit.

Andere antwoorden (2)

Elke zich zelf respecterende portretfotograaf zal u met veel plezier een prijsopgaaf doen. Er is nogal verschil in formaat en ook hoe u zich wilt laten portretteren. In een bootje, op een motor, hangend aan een touw met rood witte schoenen? Zwart/wit, kleur, sepia, ingelijst of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wat googled kom je op veel sites terecht van fotografen waar al een prijslijst op staat. Vaak worden er meerdere pakketten aangeboden waar je uit kunt kiezen. Kijk wel even naar het werk dat de fotograaf maakt - of je dat aanspreekt.
Een foto in een studio zal over het algemeen wat minder kosten dan een foto op locatie. Kleur of zw-w maakt meestal geen verschil in prijs.