Bestaat er een cursus/kamp voor in de zomer met fotografie?

Ik ben 18 jaar en ik doe in mei mijn vwo eindexamen. Ik weet nog niet precies wat ik hierna wil doen. Mijn interesses liggen vooral op het gebied van kunst. Aangezien ik geen plannen heb na mijn examens en ik niet op de bank wil hangen de hele zomer, vroeg ik mij af of er iets als een summer school/zomerkamp/cursus bestaat voor fotografie. Ik hoop hierdoor inspiratie op te doen en m'n interesses te ontwikkelen. De kosten moeten niet al te hoog zijn, er zijn veel particuliere scholen voor fotografie, alleen die zijn helaas vrij prijzig. Ik ben alleen wat meer bereid te betalen als het me echt heeeeel leuk lijkt. Zoals een zomerkamp fotografie waarbij je met een groep ook gaat reizen. Nou, ik hoop dat een van jullie iets weet. Alvast heel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Han Bouwmeester in het Overijsselse goor Organiseert Fotografie reizen in het buitenland. Han Bouwmeester is in Nederland erg bekend voor zijn mooie natuur foto's en heeft veer kennis op gebied van fotografie wellicht is dat iets voor je om te proberen

http://www.hanbouwmeester.nl/nederlands/reizen-workshops-en-meer/index.html

Toegevoegd na 59 seconden:
Han Bouwmeester woont in Goor maar organiseert voor geheel Nederland en eventueel buitenland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U weet nog niet wat u na uw VWO opleiding moet gaan doen. U zoekt iets in de fotografie. Het moet heeeeel leuk en het mag niet veel kosten. Ik zou zeggen dat u alleen nog maar uw autodidactische aanleg moet gaan bijschaven. Neem de fiets of wandel heel Nederland in de rondte en fotografeer alles wat los en vast zit onder en boven water of in de lucht. Neem een analoog toestel mee en een digitaal toestel. Ontwikkel, fixeer en druk uw eigen analoge foto's af.

Bekijk over een poosje, of u er een belegde boterham mee kunt verdienen. Daar draait het immers om.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is Buitenkunst wat voor je.
Daarbij worden weken en weekends georganiseerd, waarin allerlei creatieve workshops gegeven worden (en je kampeert daar dan gedurende de tijd dat je er bent).

Er zijn 2 locaties; Randmeer (Elburg) en Drenthe.
Op de locatie Randmeer zijn ook workshops die gericht zijn op fotografie.

Meer informatie kun je vinden op:
http://www.buitenkunst.nl