Hoe maak je een auto (bmw/ echt automerk) van klei?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door te boetseren.

Antwoorden (4)

Neem als voorbeeld een speelgoed auto die je wil na maken en dan goed kijken en veel oefenen. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door vooral te letten op specifieke kenmerken van een auto mbt het lijnenspel. Zo heeft Renault ooit eens een megane ontwikkeld met een heel Apparte achterkant of een Toyota prius dat zondermeer een unieke verschijning is. Door met een unieke auto te beginnen wordt je beter en kun je daarna gaan richten op lastigere modellen.

Kenmerkend is veelal de carrosserie in combinatie met het lijnenspel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een model een / of foto´s hebben van alle kanten.
Als je vraag eerder is hoe je met de klei moet omgaan hoor ik het nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door een mal te hebben dan wel te maken, van een speelgoedauto bijvoorbeeld, en met een laag rubberlatex (is vloeibaar rubber, te koop in flessen in kunst-toebehoren winkels) en daarna daarover heen een versteviging van gips. Vervolgens, als de mallen droog en uitgehard zijn, kun je werken met gietklei. Dat is dus vloeibare klei, die je in de mal giet, en laat drogen. Als dat ook weer droog is: mallen verwijderen en voila, je replica is klaar.