Heeft iemand informatie over de Indonesische schilder Raden Soekardji (1880-1950)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is alles wat ik kon vinden, zeer summier. Toegevoegd na 1 minuut: Onderzoek: Raden Soekardji Beknopt Voorbeelden van zijn werk Korte feiten Opstellingen - huidige Stuur een Bio Musea Boek referenties Magazine referenties pre-2007 Discussiebord Handtekening Voorbeelden Marketplace: Raden Soekardji Te koop advertenties Veiling resultaten * Te koop gevraagd Veilingen aanstaande voor hem * Dealers Veilingen grafieken * Wat is mijn kunst waard? Magazine advertenties pre-1998 * Market Alert - Gratis Plaats een advertentie Bekend om: landschapsschilderkunst Terug naar vorige pagina Inloggen | Registreer Bekijk AskART Diensten * Vereisen abonnement Beschikbaar voor Raden Soekardji: Korte feiten (Styles, locaties, mediums, leraren, onderwerpen, aardrijkskunde, enz.) (Raden Soekardji) geen Biografische informatie (Raden Soekardji) geen Boek referenties (Raden Soekardji) 0 Veiling records - komende / afgelopen (Raden Soekardji) 1 nieuwe entry! Veiling hoge recordprijs (Raden Soekardji) 11/18/2012 Analyse van de veiling (Raden Soekardji) geen Discussiebord inzendingen (Raden Soekardji) 0 Afbeelding voorbeelden van werken (Raden Soekardji) 1 Stuur mij Alert Updates voor Raden Soekardji (gratis) Wat is een waarschuwing lijst? Ad Code: 4 van Auction House Records. Landschap Kunstwerk beelden zijn copyright van de artiest of rechthebbende Abonnee leden, neem dan op Aanmelden voor kunstenaar biografieën en voor alle diensten. Als u momenteel geen lid, neem dan Zie Details over het lidmaatschap, die biografie toegang, veiling records, en vele andere functies die beschikbaar zijn voor onze dag, maand of jaarlijks Abonnee leden omvat! ga naar boven thuis | site map | website termen | AskART diensten en abonnementen | contact | over ons copyright © 2000-2012 AskART alle rechten voorbehouden ® AskART en Artists 'Bluebook zijn gedeponeerde handelsmerken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100