Welke fotograaf heeft foto's gemaakt van doorweekte mensen die orkanen moesten voorstellen?

Ik heb ooit een heel indrukwekkende fotoserie gezien, en zou die graag terugvinden, maar ik heb geen idee hoe de fotograaf of serie heette. De foto's zagen eruit alsof er vlak voor de foto een emmer water over iemand heen gegooid was, en elke foto had de naam van een orkaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
grappig.. een emmer water over iemand heen gooien, die persoon boos laten kijken en dan een orkaan naam geven.. je moet er maar op komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dit is 'm inderdaad.

Andere antwoorden (1)

Ik heb geen pasklaar antwoord. Wel heb ik naar een en ander gezocht. Misschien heb je wat aan het onderstaande?

Op google =afbeeldingen= met de zoekerm mensen overvallen door orkaanregens kom je misschien wel tegen wat je zoekt.
Bezoek ook eens de reportage over het noodweer tijdens Pukkelpop van donderdag 18 augustus 2011.
Ook de volgende zoekterm levert imposant materiaal op.
"Fotoreportages van orkaanregens" Er is zeer veel te vinden.
Succes. Misschien hoor ik iets als het geholpen heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Gerard,
Het antwoord van illegalcopy was juist, maar bedankt voor je hulp.