Waar vind ik jonge fotografen voor een fashion shoot?

Waar vind ik jonge fotografen voor een fashion shoot voor een kalender. De kalender moet artistiek en high fashion zijn en wil een jong publiek aanspreken. Daarom willen we ook een jonge fotograaf (Studerend,net afgestudeerd of net begonnen). Maar waar vind ik die? Graag tips,maar namen/websites zijn ook welkom. Thx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Let wel op, je krijgt waar je voor betaald, met een onervaren fotograaf worden de foto's waarschijnlijk van mindere kwaliteit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja begrijpen we, alleen helaas is het budget niet supergroot

Antwoorden (3)

Kijk eens online waar de meest dichtbijzijnde kunstacademie is bij jou in de buurt, waar je ook fotografie kan studeren. Of andere academies waar je fotografie kan studeren. Neem contact op met de academie, doe je voorstel, en waarschijnlijk willen ze je daar wel verder helpen. Er is vast wel een leuke student(e) te vinden die interesse heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ook eens op Linkedin kijken. Daar staan jonge, net afgestudeerde fotografen vast ook wel op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een rondneuzen op flickr, misschien kom je daar een veelbelovende fotograaf tegen, al dan niet professioneel.