Weet iemand van wie dit schilderij is en uit welk jaar het komt ? Het zit in de kunststroming Pop Art, ongeveer rond de jaren 50/65 vorige eeuw.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het wel een schilderij of is het later nog op canvas afgedrukt? Hier een site waar je misschien iets aan hebt: http://www.curtoons.com/superman-logo/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lijkt mij iets uit een strip over Superman

Antwoorden (2)

Roy Lichtenstein,weet niet welk jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ook aan Lichtenstein denken, maar toch denk ik dat het gewoon een poster is, maker onbekend, in de stijl van Lichtenstein.
Ik vond hem op posters.at zonder enige vermelding van een maker. Het lijkt me niet dat dit bedrijf (zit door heel Europa) dit zou aanbieden zonder de maker te vermelden.
Maar zeker ben ik er natuurlijk niet van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook op de nederlandse webwinkel van dit bedrijf vind ik hem terug: http://www.posters.nl/superman--pop-art-schild_a30918.html