Zijzelf!!!

http://www.logoorange.com/logodesign-C.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chanel logo ontwerp

Het huis van Chanel werd in 1910 opgericht door Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel. Coco Chanel was een van de belangrijkste mode-ontwerpers van alle tijden. Ze zorgt voor een revolutie de slijtage van vrouwen en set nieuwe normen voor de hedendaagse stijl. Coco kreeg in de openstelling van een kleine winkel die voor het eerst mode dames verkocht hoeden. Coco en haar huis veroverd spoedig niet alleen Parijs, maar de rest van de modewereld van de. De naam van het bedrijf Chanel werden een pictogram van elegantie en daarna het logo Chanel werd synoniem aan elegantie, rijkdom, en elitarisme evenals een standaard voor internationale mode. De Chanel logo ontwerp werd in 1925 door Coco Chanel, zelf ontworpen en sindsdien ongewijzigd gebleven. Het bleek te zijn een van de meest herkenbare symbolen in de mode-wereld met haar overlappende dubbel 'C' - een naar voren en de andere achteruit geconfronteerd. Chanel's logo wordt vaak gezien in parfums, portemonnees, schoenen en sieraden.

Dit is de nederlandse vertaling..........omdat je niet zo goed kan googlen..............zijzelf inderdaad.er is een hele mooie film van haar leven gemaakt........moet je eens bekijken en dan krijg je het antwoord ook