bos00906 (24) Wie kan mij wat meer vertellen over de schilder van dit schilderij? ( v Dijk )

Ik heb een schilderij in mijn woonkamer hangen van ene v.Dijk. Het is al een aardig oud schilderij en ik vroeg me af of iemand mij wat meer over de schilder en de evt waarde ervan kan vertellen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dit heb ik gevonden op een forum:

Hallo Vlieke,

Altijd leuk als je iemand misschhien kunt helpen:
Is het misschien deze van Dijk?
Alphonsus Josephus VAN DIJK (1894-1979)
Dan zijn de veilingprijzen absoluut interessant te noemen. zo tussen de 400 en 1500 euro.
Maar misschien: Albertus Jan Marinus VAN DIJK (1892-?) Dat is weer wat minder interessant.
Deze is in Zwolle geveild voor € 80,-
Op deze twee namen eens verder googelen en
je komt er wellicht achter. Succes!