Wat kan je binnen het beste fotograferen. als je een rechte/scherp/stome/gestrekte hoek (van alles 1 foto) op de foto wil hebben?

Wij zijn bezig met fotografie project met wiskunde. Deze keer moet ik vier binnenfoto's maken eentje van een rechte hoek. Eentje van een scherpe hoek. Eentje van een stompe hoek. En eentje van een gestrekte hoek!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Scherpe hoek: laptop met het scherm bijna dicht
Rechte hoek: laptop met het scherm haaks open
Stompe hoek: laptop met het scherm iets naar achteren
Gestrekte hoek: laptop met het scherm helemaal plat naar achteren
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

kasten, wasrekje, tafel stoelen, bijna alles heeft de hoek die je nodig hebt als je even doordenkt
12 jaar geleden
De overgang van muren naar plafond, in een hoek.
En kijk eens naar meubilair en deuren en lades...