Heeft dit kunstwerk een betekenis?

Weer een vraag over het kunstwerk Fay Ray van William Wegman.
Heeft deze foto een betekenis?
Zelf zat ik te denken aan een soort illusie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een illusie is het ook niet echt, het is gewoon een hond met de schoenen van zijn baas achterstevoren aan, bij een illusie is er geen verklaring, hier wel. Denk dat het weinig waarde of betekenis heeft.

Het beste antwoord

Een mens kijkt altijd terug. Een dier kijkt alleen vooruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan zou ik denken: waarom staan de schoenen dan niet naar links?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat hij niet achteruit kijkt, in principe kijkt hij nu naar voren en loopt hij dan achterstevoren (als je het op deze manier interpreteert).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, dit is wel een hele mooie betekenis als je het zo bekijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele mooie!

Andere antwoorden (2)

of een kunstwerk een betekenis heeft is een discussievraag.een soort illusie is geen betekenis.
12 jaar geleden
Volgens mij heeft het geen betekenis. Nee, dus. De foto's van zijn honden zijn allemaal wel apart, maar het is sowieso de vraag of het kunst is, laat staan of een of meerder van die foto's een betekenis hebben.