Ik wil op internet een grafisch ontwerp deponeren,om zodoende auteursrecht te verkrijgen.Hebben jullie tips?

Bijvoorbeeld,waar te deponeren en of er zaken zijn waar ik op moet letten?

Ik zou een website kunnen bouwen,maar tijd en kennis ontbreekt helaas.

Bijvoorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles wat je wilt weten over auteursrecht kun je vinden op onderstaande website. Deze website heeft aparte rubrieken voor ontwerpers, illustratoren etc.

(td)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jij hebt het auteursrecht, ongeacht of je het ergens deponeert. Dit omdat jij de auteur bent van het ontwerp. Hiervoor hoef je het dus niet ergens te registreren of deponeren.