Je moet dan denken aan kunstvormen die typisch zijn voor een bepaald volk of een bepaalde streek. Wat maakten onze opa's en oma's vroeger om hun handen bezig te houden om hun huis op te leuken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klompen dans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dan denken aan kunstnijverheid.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals bijv. kantklossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hindeloper schilderkunst. Het beschilderen van alles, maar dan ook alles, wat van hout is in huis, bedden, stoelen, wiegen, broodplanken enz. enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het Nederlandse folklorische kunst zijn, of is uit elke cultuur goed?

In het laatste geval kan je eens kijken naar aboriginal art, op de website van Aamu vind je veel mooie voorbeelden.