Wat heb ik nodig om foto's met Collodium Procede te maken?

ik wil graag foto met de oude look maken.. de donkere wijze look.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil wel echt Collodium Procede uitvoeren. hoe kan ik dat het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geduld en doorzettingsvermogen. Het is wel de moeite waard. Het is ook best gevaarlijk. Bostick & Sullivan verkoopt handige starter setjes met gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iets onderbelichten en op de computer omzetten in sephia tinten. (bruin wit zoals je bij heel oude foto's ziet)

Toegevoegd na 32 minuten:
Hoe het kan weet ik niet, maar ik zal wel weer eens niet goud uit mijn doppen hebben gekeken. Dit antwoord wat ik gaf hoort bij een heel andere vraag van jou, namelijk de vraag jou je ouderwets lijkende foto's kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je antwoord ook wissen hoor.