Waar kan ik kunstwerken van goden vinden uit verschillende periodes?

Ik zoek afbeeldingen van beelden/schilderijen van een bepaalde god(in) of mythe.
Nu wil ik kunstwerken over de godin Athena/Minerva vinden waarin een mythe uitgebeeld wordt over haar. Bijvoorbeeld een vaasschildering van de mythe van de geboorde van Pallas Athena uit het hoofd van Zeus.
Het moeten kunstwerken zijn uit verschillende stijlen, denk aan: klassiek, middeleeuws, barok, renaissance, neoclassicistisch.

Weet iemand bijvoorbeeld een site of iets anders?
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik ben niet op zoek naar de kunstwerken zelf, maar afbeeldingen ervan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat er wel een paar in Griekenland in de uitverkoop zijn.