Mijn hobby is fotografie, en ik wil graag werk met andere delen om daar feedback op te krijgen....waar en hoe doe ik dat het best op het net?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Flikr ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende forums te vinden waarop je je werk kunt delen, vragen kunt stellen etc.
In het kopje hieronder vindt u een forum. (Ik heb bij google: 'fotografie forum' ingetypt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is tweakers wat? Vind zelf de moderators wel vrij streng.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blog of site maken

Of achter elkaar plakken en op youtube zetten.

Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SmugMug kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deviantart.com
Ik zit er zelf ook op en is zeer divers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is Tumblr.com ook iets voor je. Dit is een blog waar men vooral foto's op zet. De kans dat je werk gezien wordt is vrij groot, belangrijk is om de 'tags' er bij te zetten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op MijnAlbum.nl Je kunt dan de foto's openbaar maken of alleen aan b.v. vrienden of personen laten zien. Maar wat leuk is je kunt ook foto's als dia show op Hyves zetten en een verwijzing naar mijnalbum.nl op facebook en linkedin.
Kost niets en gaat heel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Facebook is vast ook wel een 'groep' voor fotografie. Ik zit er zelf bij verschillende teken- en aquarelgroepen. Dus: eerst een eigen Facebookaccount maken, met fotoalbums erbij en dan op zoek naar een 'groep' voor fotografie.