Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn hobby is fotografie, en ik wil graag werk met andere delen om daar feedback op te krijgen....waar en hoe doe ik dat het best op het net?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
936

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Flikr ofzo?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende forums te vinden waarop je je werk kunt delen, vragen kunt stellen etc.
In het kopje hieronder vindt u een forum. (Ik heb bij google: 'fotografie forum' ingetypt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is tweakers wat? Vind zelf de moderators wel vrij streng.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/10
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blog of site maken

Of achter elkaar plakken en op youtube zetten.

Succes,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SmugMug kan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deviantart.com
Ik zit er zelf ook op en is zeer divers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is Tumblr.com ook iets voor je. Dit is een blog waar men vooral foto's op zet. De kans dat je werk gezien wordt is vrij groot, belangrijk is om de 'tags' er bij te zetten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op MijnAlbum.nl Je kunt dan de foto's openbaar maken of alleen aan b.v. vrienden of personen laten zien. Maar wat leuk is je kunt ook foto's als dia show op Hyves zetten en een verwijzing naar mijnalbum.nl op facebook en linkedin.
Kost niets en gaat heel makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Facebook is vast ook wel een 'groep' voor fotografie. Ik zit er zelf bij verschillende teken- en aquarelgroepen. Dus: eerst een eigen Facebookaccount maken, met fotoalbums erbij en dan op zoek naar een 'groep' voor fotografie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding