Welk schilderij is dit en waar kan ik deze in poster formaat bestellen?

Het gaat over een portret van een oude man met een baardje en een hoed die een boterham vast heeft en opkijkt naar 'de camera' zeg maar. Ik heb een foto gemaakt met mn mobiele telefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt niet zomaar van een schilderij een poster laten maken.
Kijk voor meer informatie op www.beeldrecht.nl Bronnen:
- www.beeldrecht.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor eigen gebruik mag je heus wel een poster laten maken voor op je eigen kamer hoor! Zolang je het maar niet verspreid.

Antwoorden (1)

Volgens bijgaande link schijnt de man op het schilderij 'Michel' te heten. Het is niet uniek. Neem het mee naar een copy/printshop, alwaar ze er allicht een copy op posterformaat kunnen maken.
http://www.flickr.com/photos/rsinghabout/16626290/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+
Knap dat je dat gevonden hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie en idd knap gevonden. Maar is dit zo'n bekend schilderij dat die copy-shop hem zo heeft liggen? Ik neem aan dat je niet bedoelt dat ik dit plaatje op posterformaat laat afdrukken. :) Kan iemand mij trouwens ook vertellen wie de schilder is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont en of er bij jou in de buurt zo'n shop is. Anders kun je gewoon eens bellen en vragen of ze van een schilderij een poster kunnen maken. Misschien moet je hem dan meenemen of je moet er zelf een goede foto of scan van kunnen maken. Maar in zo'n shop zullen ze vast betere apparatuur hebben dan wij thuis hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, nu snap ik het misverstand. De foto die ik geupload heb, heb ik ooit in een kroeg gemaakt en ik ben dus niet in het bezit van "het orgineel". Dit was waarschijnlijk ook een poster. De eigenaar van de kroeg had deze plaat ooit gekocht bij een bedrijfje dat kroeg inrichtingen verkoopt en wist er verder ook niks over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik dacht dat je het schilderij in bezit had.