Hoe heet dit?

Ik moest voor school samen met me creatieve vriend een shirt maken en ontwerpen.. Het zag er zo uit: houten. Frame, met in het midden een soort van gaas waar je verf op moest brengen en met een houten plank mt rubber flexiebel om het te verspreiden. Hoe heet dit product??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eerst aan een kippenhok, maar het zal wel een soort 'zeef' zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe ik dacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er ook aan :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha LOL

Antwoorden (3)

Een zeefdruk.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeefdruk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeefdruk. niet in het midden gaas ,maar over heel het frame is deze gespannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een zeefraam. De verf of inkt wordt door de gaatjes van het gaas (de zeef) gedrukt met een zogenaamde rakel, dat is dat houten ding met rubber. Het resultaat van deze actie is de is de zeefdruk.