wie weet hoe die vriendin van merlin heet die kunstenares is? Waarvan ze een paar beelden al gekocht heeft?

Ik zou wel zo'n beeld willen kopen, alleen in welke aflevering zij zit ben ik vergeten...

Toegevoegd na 36 seconden:
(van tv programma fortuinlijke vrouwen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Judith Wiersema is de naam van de dierbare en talentvolle vriendin van Merlin Melles-Winkel.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!!

Andere antwoorden (2)

Het enige wat ik onthouden heb is haar voornaam; die is Kees.
Je kunt op rtl gemist het programma terug kijken en dan verschijnt vanzelf de naam.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan welke kunstenares je bedoelt. Als het die mooie gepolijste beelden zijn is het Judith Wiersema (ik ben bang dat je dan zelf ook een fortuinlijke vrouw moet zijn...), bedoel je de kunstenares op Ibiza uit de laatste aflevering, dan is het Kees ter Bruggen (was vroeger danseres, ik dacht bij Penny de Jager):
http://youtu.be/0NLZUd1za1M