Ik wil een afbeelding van de tekening op de foto, zie uitleg:

Weet iemand of dit plaatje een naam heeft? Weet iemand een goede afbeelding van het plaatje?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een zogenaamd 'aarsgewei': een populaire onderrugtatoeage. Zoek eens bij tatoe-voorbeelden
Kimath
13 jaar geleden
een tramp stamp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, dat woord vond ik net ook! Mooie term, ik heb weer wat geleerd vandaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bonuspunt voor degene die de sketch vindt van een cabaretier die dit helemaal afzaagt

Het beste antwoord

je kunt in illustrator een afbeelding "tracen", dan krijg je zoiets (zie bijgevoegde afbeelding)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt! +1 & beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Het lijkt op een tribal symbool zoals bijgaand plaatje. Zoek eens op Google afbeeldingen onder 'tribal' of 'tribal tattoo'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het simbool voor vrede en rust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Heb je daar een bron voor?
P.s. Symbool schrijf je met een Griekse y.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar geloof ik helemaal niks van.. maar ik wil graag je bronnen lezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ook graag willen weten wat je bron daarvan is. Temeer omdat ik de getoonde afbeelding helemaal geen vrede en rust vind uitstralen, integendeel zelfs.
Dus eerlijk gezegd betwijfel ik dit antwoord.