Waar kan men een dvd vinden van een t.v.programma? De omroep kan me er niet aan helpen.

Het gaat om een uitzending van"het uur van de Wolf" op 24 juli 2009. Het was een documentaire over Christo en zijn werk "The Gates".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bol.com en anders downloaden via torrent of nieuwsgroepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet, misschien nog in het archief van de zender/programma en misschien staan er nog fragmenten op YouTube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Programma's nabestellen.

Een beperkt aantal programma's van de NPS en de NTR is op DVD na te bestellen. Dit zijn met name informatieve programma's, zoals NOVA, Andere Tijden en Het Klokhuis. Veel programma's van de NTR/NPS zijn echter met rechten beschermd tegen verkoop aan particulieren. Dit zijn onder andere muziekprogramma's, concert- en operaregistraties, documentaires en Nederlandse en buitenlandse films en series.

LET OP: De bestellingen van NPS/NTR-programma's gaan niet via de NTR, maar via het Instituut voor Beeld en Geluid. Kijk daarvoor op www.beeldengeluid.nl onder 'webshop', of u kunt direct een aanvraag doen op webshop@beeldengeluid.nl.

http://www.nps.nl/page/programma/238/hetuurvandewolf/informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht in de archieven van Uitzending Gemist. Misschien kun je ze anders een mailtje sturen, dan kun je er alsnog aan komen.