Wat word er concreet verstaan onder een portfolio voor grafisch vormgeven?

wat voor dingen zou je daar in kunnen doen? HBO-niveau

Toegevoegd na 20 seconden:
evt. MBO

Toegevoegd na 47 minuten:
ik bedoel dus dit: er word als toelatingseis bij deze opleiding gevraagd om een portfolio, wát zou ik hier in kunnen doen. ik doe nu havo 5 en denk erover om deze opleiding te gaan doen. dus ik bedoel geen portfolio dat ik heb ná de opleiding van grafisch vormgeving.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je talent moet blijken, dus je stopt er je beste tekenwerk in. De schoolkrant die je hebt gemaakt, strips, een tekening van de hond, opdrachten op school. Zorg voor variatie, en vooral ook schetsen. Doe er niet te veel in, maak er een soort verhaal met een logische volgorde van. Als je je map zelf mag presenteren is dat helemaal handig, dan kun je mooi oefenen op vrienden of familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gaat er hier om dat je een variatie laat zien van technieken die je hebt toegepast.