Waar kan ik goede en betaalbare amateurfotomodellen vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor shoot wil je doen trouwens, ik ben Namenlijk nog op zoek naar een fotograaf voor een duoshoot.

Het beste antwoord

http://www.dutchheaven.nl
http://www.modelmayhem.com

Schrijf je in op deze websites, en dan kun je daar modellen zoeken. Succes :)
Als je nog vragen hebt, stuur mij gerust een berichtje.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

probeer het eens hier: http://modellen.startkabel.nl/forum/?sub=2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dutchheaven, maar die is hierboven al genoemd.
Ook heb je veel hyves groepen waar modellen, fotograven en eventuele visagisten zich aanbieden op tfp/tfcd basis.
Tfp betekent time for prints, tfcd betekend time for cd.
Daarmee wordt bedoeld dat het model tijd voor jou maakt(die schenkt jou dus tijd in principe), en in ruil daarvoor geef jij hem/haar een paar printjes van de foto's, of een cd'tje met de foto's.

Als je op tfp/tfcd basis werkt kan je de foto's voor je portfolio gebruiken, het model mag dit ook.
Als het model de foto's wil publiceren moet ze jouw naam erbij zetten, hetzelfde geld voor jou wanneer jij de foto's publiceert. De foto's zijn dan dus van jullie beiden en jullie hebben allebij recht op een soort van copyright(naamvermelding dus) :)

Oja, werk altijd met een contract:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de hogeschool voor de kunsten. Daar zijn mensen die vast ook wel eens model staan met voor schilderen/foto's maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra je een model betaald, is zij dan nog wel amateur?