hoe kan ik mooie dingen maken uit kneedgum?

ik heb gisteren kneedgum gekocht en wilde er mooie dingen van maken maar ik kan niks bedenken dus weet iemand van jullie hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je echt niks beters te doen?
haha

Het beste antwoord

- Veel oefenen
- Wees creatief
- Bedenk goed hoeveel kneedgum je nodig hebt
- Probeer alles te maken wat in je opkomt
- Geef niet te snel op
- Doe gewoon eens wat kneden en kijk wat het resultaat is.

Succes!
[Misschien heb je iets aan de bron]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, doe gewoon eens wat kneden
doe gewoon eens wat oefenen
doe eens niet te snel opgeven
doe eens veel oefenen
doe eens, geeft niet wat je doet

Andere antwoorden (2)

Je kan beginnen met iets eenvoudigs: een kommetje of zo.
En als dat een beetje is gelukt, of misschien zelfs ervoor al, kan je onderstaande link bekijken, waar het allemaal wordt voorgedaan en uitgelegd.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je bolletjes maken? Kun je cilinders en sliertjes rollen? Kun je iets plats maken en tot een figuurtje snijden? dan kun je alles. want hieruit bestaan kleifiguurtjes eenmaal. ik zou lekker gaan kleien met echte klei, fimo bijvoorbeeld of het goedkoper playdough van de speelgoedwinkel. en met je kneedgum gewoon gummen, waar het voor bedoeld is! succes!