ja hoor, dat kan prima.
Het is wel handig om de eerste lagen met kranten te doen. Dat is goedkoper en steviger. Vervolgens doe je er een laagje met crêpepapier over. Dan hoef je het ook niet meer te verven.
Let er wel op dat crêpepapier veel afgeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel werken, maar het lijkt me zonde van het crêpepapier. Ik gebruik gewoon krantenpapier.
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het een grote kledderboel wordt, het teveel afgeeft en het resultaat tegenvalt. Kranten en daarna verven gaf een beter resultaat

Maar wellicht was ik gewoon niet handig in dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe wel handschoenen aan, de verf van crepe papier is heel hardnekkig.