Nee, dat kan geen kwaad. Katten kunnen in principe tegen rauw vlees. Enige risico dat je loopt, is dat de kat gaat overgeven, omdat de maag van slag raakt, omdat de kat geen rauw vlees gewend meer is, of omdat er te veel gegeten is.
10 jaar geleden
Officieel mag je kat geen rauw varkensvlees eten, ivm de ziekte van Auzjeski.
Gelukkig komt deze ziekte bijna niet meer voor bij onze varkens, maar beter geen risico nemen en de spek goed opbergen voortaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/86971-alles-wat-je-nog-niet-wist-over-aujeszky.html
Rieneke1