Waar kan ik Paranoia Dolls kopen?!

Ik wil er graag zo'n een T_T
Ik heb al op alle dingen gezocht: Ebay enzo maar ik kan echt nergens vinden. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Via officiele kanalen zijn er geen poppen meer te koop.

De website hiervan heeft maar 1 jaar bestaan en sinds april dit jaar heeft een registratiebedrijf de naam overgenomen.

De enige mogelijkheid dit je hebt is via de tweedehands sites zoals ebay en dan veel mazzel hebben.

Wat wellicht een hint is: Zoek niet alleen op ebay.nl maar ook op ebay.com / ebay.co.uk etc, dan krijg je meer hits.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Damn.. Ik heb ook al op alle ebay gekeken. En ik kan echt niets vinden. :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is echt geluk hebben. Niet alleen zijn de poppen uit de handel, ze zijn in de scene ook nog eens erg populair en daardoor lastig aan te komen :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm.. wel jammer :(

Andere antwoorden (1)

Ik vind vooral sites met vragen waar ze te koop zijn, dus ik vermoed nergens...