ik ben vreselijk lees verslaafd lees soms zelf onder de douche maar nu heb ik geen nieuwe boeken meer weet iemand nog een fantasy boek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen probeer eens een leerzaam boek, het idee is dat je dan ook nog wat doet met je leesverslaving. Ga lezen over filosofie bijvoorbeeld, leuk onderwerp en heel leerzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de douche?? Hoe hou je de boeken droog dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen probeer eens een leerzaam boek, het idee is dat je dan ook nog wat doet met je leesverslaving. Ga lezen over filosofie bijvoorbeeld, leuk onderwerp en heel leerzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je zelf intypen wat je zoekt..
http://www.boekmeter.nl/book/search/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
c4th, geen probleem hoor. Een heleboel boeken zijn het niet waard om te herlezen en dus maakt het niet uit of je je boek helemaal droog houdt. En anders zet ik de douchekop wat lager zodat je je boek makkelijk droog houdt als je deze op ooghoogte hebt. (mormel = een regelmatige douchelezer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, oke... maarre... hoe doe je dat dan? Houd je het boek vast, zet je het op een plank?? Probeer het me voor te stellen, maar lukt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
robinsknowsbest ik lees al leerzame boeken in de vorm van 2de wereld oorlog honderjarige oorlogen alles over geschiedenis eigenlijk

Het beste antwoord

Neem een lidmaatschap bij de bibliotheek.

Als je zo leesverslaafd bent als ik (ik lees ook onder de douche, op de fiets en tijdens het auto rijden) dan heb je nooit genoeg aan 1 serie. Dus naar de bibliotheek en zoek daar een boek, of een serie. De iconen geven aan of het fantasy is of niet (maar andere varianten zijn vaak ook goed!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik heb ook niet genoeg aan 1 serie
op dit moment lees ik er 4 door elkaar

Andere antwoorden (9)

heb je alle boeken uit de Hitchhikers guide to the galaxy reeks al gelezen?

erg leuk en naar mijn mening nog grappig ook nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lees deze:

De vloek van de eksters
Auteur: Clive Woodall

Kwade krachten zijn aan het werk in Vleugelrijk. Kirrick is nog het enige overgebleven roodborstje. Zijn familie is vermoord en de vernietiging van zijn soort is bijna voltooid. Vele andere vogelfamilies - mussen, merels, nachtegalen - zijn al verdwenen en leven alleen nog voort in de herinnering. Onder aanvoering van de boze genius Sluwaert domineren de eksters en andere leden van de corvidae familie, zoals kraaien en kauwen, het hele land. Op Kirrick wordt systematisch en onophoudelijk jacht gemaakt door de bende van Traska, één van de meest fanatieke volgelingen van Sluwaert. Maar wat kan zo'n klein vogeltje, hoe dapper ook, beginnen tegen zoveel kwaad? Met de moed der wanhoop weet hij te ontsnappen en met de hulp van de fuut Anisse vindt hij de weg naar de wijze uil Tomar. Samen smeden ze een plan om de strijd tegen de eksters aan te gaan. En het lot lijkt te keren want het lukt Kirrick om de machtige haviken als bondgenoten te krijgen, en als hij tijdens een van zijn reizen het roodborstvrouwtje Portia ontmoet, kan hij zijn geluk niet op. Maar terwijl Kirrick probeert om ook de zeevogels aan zijn kant te krijgen voor de grote veldslag tegen de eksters, blijkt Traska hem weer op het spoor te zijn, dit keer gedreven door een diepe persoonlijke haat...

een prachtig boek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de serie De wetten van de magie eens. Het complete verhaal is 11 boeken en een proloog en ik raad je aan om lekker bij het begin te beginnen. Een prachtige fantasy serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kronieken van Thomas Covenant.
Mythago woud + andere boeken van Robert Holdstock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boeken van Tanith Lee en de boeken van Ursula LeGuin.
13 jaar geleden
Trilogie 'de boeken van de zieners' door Robin Hobb.
Zo mooi, als je er in begint kan je ze niet meer wegleggen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geur van regen van Lieneke Dijkzeul.
Heb je er meteen sfeergeluidjes bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de serie van Twilight onlangs gelezen, 4 boeken, was erg spannend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schijfwereld boeken van Terry Pratchett
Boeken van Robin Hobb
anneliez