Van welke houtsoort zijn de ijslollystokjes van Craft Sensations gemaakt (zie afbeelding)?

Er staat op de zak dat het natuurlijk hout is, maar ik ben benieuwd welk hout. Op de achterkant staat helaas alleen de waarschuwing voor kleine kinderen. Nergens op de zak staat welk soort hout dit is.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!

Picture for question

Antwoorden (1)

Natuurlijk hout lijkt mij een pleonasme, maar volgens mij zijn die stokjes van Berkenhout gemaakt want dat is uiterst geschikt voor ijslolliestokjes omdat het niet makkelijk splintert.
Natural wood is een typisch Amerikaanse marketing term om de 'sue' cultuur die vooral in de USA heerst de pas af te snijden.
3 jaar geleden
Speedylovertje
3 jaar geleden
Haha goed punt! Ik had er niet eens bij stilgestaan dat het een pleonasme was XD
En bedankt voor je antwoord!