Buren zeuren om trampoline wat te doen?

De buren zeggen dat ze geen privacy hebben omdat de kinderen steeds met hun hoofd boven de schutting komen,wat moet ik doen,had ik het moetten vragen of ik een trampoline mocht neerzetten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.8K
paulus811
6 jaar geleden
Tegenwoordig zeuren buren al snel als je een blik werpt over de Gamma schutting die rondom de tuin staat. Vroeger kon ik 20 tuinen ver kijken en bestonden die afschuwelijke hekken helemaal niet. En niemand die zich aangetast voelde in de privacy. Het zou mij echt niet kunnen schelen als er af en toe een kinderhoofdje te zien is, wat een geneuzel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou 'm niet ingraven maar verhogen en wachten op Mr. Visser. Het feit dat de buren klagen over zoiets knulligs geeft al een beetje weg dat de relatie met de buurtjes al niet heel leuk is.

Antwoorden (1)

Dat hangt af van de relatie met je buren. Mocht die al niet zo goed zijn, jut dan de kinderen op om af en toe iets over het hek te gooien.

Mocht je gevaarlijke danwel criminele buren hebben verhoog dan je schutting.

Alle gekheid op een stokje, is het een optie om de trampoline in te graven? Zodat het springoppervlak gelijk is met de rest van de tuin. Zo sla je twee vliegen in een klap, het valrisico is minder groot voor de kinders én de buren (hebben ze iets te verbergen?) zijn tevree.

Bijkomend voordeel, die trampoline is toch een bevlieging waar ze over twee maanden op uitgekeken zijn. Heb je in de zomer gelijk een gat voor het zwembad of een koivijver.

Grts!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Goed idee ingraven.
Tja en huppelende kinderkopjes die telkens over je schutting kijken zou ik ook niet op prijs stellen, al heb ik niks te vebergen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je trampo ingraaft is de springhoogte op hetzelfde niveau als de tuin, niet de springopp. echter de min is niet van mij
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nu wel een min, als je een grote trampo hebt, 3,6 m doorsnee, dan hebben ze hier jaren plezier van, en geen paar maanden. heeft hier bijna 10 jaar gestaan, toen was ik het wel zat, maar dochter vond het nog jammer dat de trampoline wegging..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat een gezeur en inderdaad onze buurkinderen hebben inmiddels al de derde trampoline staan en spelen er bijna dagelijks zomers op al zeker 8 jaar hebben ze schik voor 10.
Beetje kinderachtig van je buren. Negeren en genieten van je kids!!!
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Als je er een valscherm omheen hebt kan je hier aan de kant van de schutting eventueel een ondoorzichtig zeil langs doen. Niet zo duur in ieder geval.