Waar mag je nachtvissen in Twente en omgeving?

Hallo, mijn vriend en ik willen binnenkort graag nachtvissen in de buurt van Twente.
Wie weet er een plek (behalve aan het kanaal) waar je mag nachtvissen op karpers?

15.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kijk even in je visvergunning, of vraag het de bond: www.sportvisserijnederland.nl

Antwoorden (1)

Regels omtrent het nachtvissen:
In de viswateren van de OHV is het toegestaan te vissen vanaf 1 uur voor zonsopkomst, tot 2 uur na zonsondergang. Er zijn twee uitzonderingen: Op de Surfvijver en de Chris Agterbosvijver, gelegen op recreatiepark het Hulsbeek, mag alleen tussen zonsopkomst en ondergang gevist worden.

Beschrijving van de regeling:
Als je ouder bent dan 16 en een OHV VISpas hebt, kan je bij Michel een nachtvergunning CAV aanvragen. Dat gaat als volgt:
Je appt een foto van jouw (O.H.V.) Vispas naar Michel en geeft aan welke nacht(en) je wilt vissen. Daarna krijg je een betaalverzoek via Tikkie. Als het geld is overgemaakt ontvang je de Nachtvistoestemming digitaal via de WhatsApp. Dit is dan de toestemming om te mogen Nachtvissen op de Chris Agterbos Vijver. Deze vergunning wordt tot maximaal 3 weken vooruit uitgeschreven.