Wie heeft een leuk patroon voor een kabeltrui?

Kan iemand me helpen aan een leuk patroon voor een kabeltrui?
Ik heb heel internet afgezocht maar niets gevonden...
De wol heb ik zelf gesponnen en bij zulke wol past wel een beetje een stoere trui.

Vriendelijke groet,
Birgit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Staan die petronen niet in de 'Libelle', ofzo...

Kan me tenminste van vroeger nog die tuttige patronen herinneren die mijn moeder er altijd uithaalde. Maar dat is inderdaad wat anders dan leuk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij al meer dan 20 jaar niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees de libelle nooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook niet - er staan geen breipatronen meer in ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kabeltruien zijn zo 1583.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, das wel heel oud :)
je zegt dat je het internet over bent geweest. ik brei niet, maar het lijkt me dat hier heel wat patronen onder te vinden zijn? http://breien.startkabel.nl/ en http://www.jessica-tromp.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij vonden er drie die u gratis kan overnemen.

Zoeken met cable knit en sweater levert nog meer op.

(RJ)

Toegevoegd na 5 dagen:
Op onderstaande site van garnstudio kunt u diverse gratis kabelpatronen vinden voor zowel kinderen als volwassenen. Ook biedt deze site de mogelijkheid om te zoeken naar patronen met garendiktes die overeen komen met de door u gesponnen draaddikte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een beetje engels spreekt, kan ik je STERK aanraden je aan te melden bij www.ravelry.com
Naast alle andere schier onbeperkte mogelijkheden die je daar hebt, hebben ze een geweldige patronenzoeker waarmee je kunt zoeken op soort garen, soort kledingstuk, handwerktechniek, eventueel zelfs maat, naalddikte, noem maar op. En zelfs op gratis of niet gratis. Het is zo ongeveer DE plek voor alles en iedereen die breit of haakt.

Verder staan er altijd goede, goed bruikbare patronen op Drops, ook heel veel Nederlands.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit is wel een leukje - derde link plus foto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen....!
Leuk? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dit is ook niet mijn smaak hoor, maar wel een vrij populair patroon. Met heel dik (zelfgesponnen) garen ben je ook vrij beperkt natuurlijk in de mogelijkheden.