Wat zijn goede scholen om als 60+ single te leren walsen (in Wenen of evt. elders)?

Ik zou na de lockdown een droom willen waarmaken en leren walsen. Helaas is dit niet zo makkelijk zonder partner. Zelfs toen ik nog samenleefde, had ik nooit een partner die wilde walsen, ik heb ook geen vrienden die graag walsen... best vervelend dan dat het niet kan als single dancer.
Mij maakt het geen moer uit met wie ik dans, man vrouw klein groot dik dun... Ikwil echter geen systeem waarbij je gekozen moet worden zoals bij de dansschool hier, want als 60+ is dat niet evident heb ik al gemerkt (ik kan in mijn stad ook nergens walsles volgen, men gaat hier nogal voor trends en wals is niet hip).

1.3K

Antwoorden (1)

In dit verslag werd voor de dame die geen danspartner had een danspartner geregeld.
https://wonderfulwanderings.com/nl/weense-wals-leren-dansen/
De school staat dus in Wenen
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of dit een goede dansschool is.
Toegevoegd op 11 november 2020 12:34: tekst
3 jaar geleden
liveisgreat
3 jaar geleden
ja die had ik al gevonden, maar deze zin deed me twijfelen of het wel zonder partner kan:"Ik had het geluk alleen te zijn die zaterdag, want normaal is de les om 16u. een groepsles voor beginners en bezoekers aan de stad. De les kost €45 per koppel. Je kan ook een privéles boeken door de school te contacteren."
Pieterke
3 jaar geleden
Stuur anders een mailtje naar Tanzschule Elmayer. Ik kan alleen geen mailadres vinden. Kijk even hier: https://elmayer.at/ Maar ik begrijp je niet helemaal: De tango doe je toch met zijn twee? Je danst toch niet alleen de tango? Zij kunnen misschien een danspartner regelen.